غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

بازگشت اژدها

با عرض سلامی مجدد خدمت دوستان. بلاگ قبلیم رو فیلتر کردن. جا داره از بعضی از دوستان تشکر کنم در این باره.

تشکر اول برای بیتا هست که اولین نفر من رو مطلع کرد که من رو کردند فیلــ.تر!

تشکر دوم برای "بی سرزمین تر از باد" که ایشون هم من رو مطلع کرد و البته حقش رو دو..لت خیلی خورده و باید گفته میشد در این جا.

تشکر بعدی از فری عزیز که با دیدن کامنت دیگه به باور کامل رسیدم که آب از کار گذشته!

یه تشکر ویژه دارم از آقای فیلــ/تر چی دوست داشتنی که ما رو از این لذت بزرگ بی بهره نگذاشت.

یه تشکر جانانه از عمه آقای فیلـــ//تر چی که خودتون از رابطه صمیمانه و عاشقانه و فولان بنده با ایشون در اطلاع هستید.

تشکر بعدی رو اجازه بدید از فرنــ..ود و شو..شول معروفش داشته باشم که ایشون هم بعله.

تشکر بعدی متعلق هست به عمه همه کسایی که در کم خوابی این چند روز من سهیم بودند.

تشکر بعدی از خودمه که هنوز نمیدونم میخوام چه غلطی بخورم و هدفم رو به طور غیر رسمی گم کردم.


نکته ای که وجود داره اینه که آدرس گودر خودتون رو عوض کنید و آدرس جدید رو جایگزین کنید.

من همچنان خوابم میاد و الان به هیچ وجه حوصله درست راس کردن ندارم. فردا پس فردا لینکها و باقی چیزها رو درست میکنم. به زودی پست بعدی را خواهید دید.

نظرات 16 + ارسال نظر
ساره پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 23:25

سلام اومدم بازت کردم دیدم فیلتری حالم بد شد
بعد رفتم گودر دیدم بعله هستی
مبارکه
مبارکه آقا
خوبی ؟
خوش می گذره

ایشالله قسمت شما هم بشه. قربون شما :دی

بیتا جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 01:22

به قول عند المسلمین :
سلامُ علیکم و لعنت خدا بر این عمه گان و عموگان ف.ی.ل.ت.ر.ی

خونه جدید مبارک

شاد باشید و موفق

بله بله.
مرسی. شما هم

بیتا جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 01:26

خواهش می شود

2rnaa جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 01:52

بسیار عالی!
چه معروف! چه فیلتر!
:دی
وبلاگ نو مبارک، دکی :دی

پَ چی!

مرسی. دکی هم خودتی. دوست داری بت بگم مهندس؟!

2rnaa جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 14:01

حساسیت خاصی ندارم، دکی
مهندس استاد دکی! شیرینی بلاگ نوت رو بده حداقل!!!

هه هه. شیرینی؟ ترشی باس بدم

2rnaa جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 14:04

دکــــــــــــــــــــــی! یه چیزی یادم رفت بگم و اینکه ما فمیدیم که برا فیلتر شدن بلاگت فخر فروختیاااااا! :)) :پی :دکی آزاری

خب این یکی واقعا فخر فروختن داره!!! :دی

فری جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 17:13 http://fffery.blogsky.com/

هویجوری تو وبلاگ بیتا گفتم بزار رو جهان سومی کلیک کنم، شاید بیاد، دیدم اومد! خوش اومدی پسر

مرسی مرسی.
chawkerim

فری جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 17:14 http://fffery.blogsky.com/

راستی، یه اعتراف صادقانه، کلی ذوق زدم عین آهو که دیدم نوشتی فری عزیییییییییییییییز منو میگه ها

بله بله. عین آهو.
میخوای خودت رو بیشتر تحویل بگیری؟

فری جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 17:16 http://fffery.blogsky.com/

حالا واقعا فکر کردی اژدها هستی؟!!! نه، نه جان من، بابا بچه سوکسم ... نیست اون فیل/ تر چیه

پس چی؟؟؟؟؟؟ هزار بار هم که فیلی بشم بازم میام. سوکسه! :دی

فری جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 17:17 http://fffery.blogsky.com/

موندم من این همه دارم کامنت میزارم از ذوق اون عزیزه یا وبلاگ جدیدت!

=))))
میخوای بیشتر بگم؟

ساره جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 22:12

من بچه مثبتم ... تازشم من با آقا فیلی ها رفیقم و اینکه من که اژدها نیستم من یه ضعیفه م اونا با ضعیفه ها کارای ندارن
ایشالله اون قسمت تو گردنت حلق آویز شه
دوروز ازت دور بودما ببین چه بلاهای هایی سر ت اومده / سلیقه ت که خیلی بد شده قالبت اصلا خوشکل نیس / و اینکه فیلتر هم که شدی

داری سخت تلاش می کنی برای ...
آخ بمیره الهی ...
توئیتاتم یه چی بنویس که طرفی که باید بگیره / بگیره که چی می گی
فعلا


مثبت و منفی نداره. اینا همه رو با یه چوب میزنن.

ساره شنبه 15 مرداد 1390 ساعت 19:00

مثلا چوب انار
چوب انار مثه دونه های انار باید خوش مزه باشه
وای دارم میمیرم از تششنگی / کی می خواد اذان شه؟
من آب انار می خوام ... نه نه من شربت خاک شیر می خوام
وای آرش خیلی تشنه مه / مامان

بابا پسر ۱۷ ساله
پسرای ۱۷ ساله نه ولی مثلا ۱۵ ۱۶ ساله ها خیلی نازن
انقده احساساتین که نگو

ئه.... جواب این کامنت رو من چرا نداده بودم؟

بی سرزمین تر از باد شنبه 15 مرداد 1390 ساعت 19:26

امیدوارم این برات بمونه!قبلیه حیف شد!ازین اژدها چینیا؟!!!!!!!:))))

نه.... اژدها راس راسی ها

شوفر شنبه 15 مرداد 1390 ساعت 23:18

مبارکه خوشتیپ. تنت سلامت

مخلصیم داداش

ساره یکشنبه 16 مرداد 1390 ساعت 12:07

شماره مامانتو بده می خوام بهش بگم که توفیق اجباری لازم شدی / دیگه باید واست آستین بالا بزنه

تو هم که همش توو جو آستین بالا زدن هستی. :))
بابا من یه چی دیگه منظورم بود.

ساره دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 03:32

خو می خوام اذیتت کنم خو
انقده کیف می ده
تازشم ثواب داره

هه هه...
ثواب رو خوب اومدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد