غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

عرضه و تقاضا

در مملکتی زندگی میکنیم که بلیط کنسرت شهرام ناظری و حسین علیزاده، 60 و بلیط کنسرت مازیار فلاحی 80 تومان است...

نظرات 27 + ارسال نظر
اول شخص مفرد پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 17:43 http://sewom-shakhse-mofrad.blogfa.com

در مملکتی زندگی می کنیم که...
ملاک های تایین همسرش پست پایین است!
.
.
.
خب بعد از قیمت بلیط کنسرت چه انتظاری میشه داشت؟!!!

توو همین مملکت "تعیین" رو "تایین" مینویسن

تو پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 19:59 http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

مملکتی داریم که توی کنسرت شهرام ناظری و حسین علیزاده دست دختر پسرا لای پای همدیگست...
خوبه لیدی گاگا اینجا کنسرت نداره...

خدایییییییییییی؟؟؟؟؟؟ رفتی؟ اینطوری بود؟؟؟؟

سگ توو این مملکت

اول شخص مفرد پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 23:27

ایشششششششش!
آخرین بارت باشه غلط تایپی من و میگیریا!

معیارام رو زیر سوال بردی ;) باید یه جور دفاع میکردم.
یعنی مگه معیارهای مهمتری هم هـَ؟

لَ یـا جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 01:04 http://l3iiib.blogsky.com

میخواستیم افه رو ردیف کنیم و بگیم : تقاضا برادر!
دیدیم کلـا عنوان همینه!!
به هر حال...
در مملکتی زندگی میکنیم که مردمانش ساخته ند
و ما هم مردم...

اوهوم.....
دست مردمان درد نکنه

فری جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 01:33

یعنی کسی هست که اینقدر پول داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا من اعتراف می کنم که هیچ وقت همچین پولی نداشتم و ندارم و احتمالا نخواهم داشت! من 10 تومن دادم به یه کنسرت پیانو، جونم داشت در میومد، اون وقت 80 تومن یعنی چیییییییییییییی؟؟؟؟! یکی به من جواب بده!
(وای به حال کسی که بخواد منو مسخره کنه!)

10 تومن دادی واسه پیانو بعد اونوخت ناراضی ای؟؟؟ خیلی پر رویی فری که میگی گرون بود.... :)))
آدم 80 میده واسه یکی توو سطح شجریان و فلان نه مازیار فلاحی!
من خودم صدای فلاحی رو دوست دارم ولی نه 80 تومن... بعد اونوخت ناظری هم باشه 60 ؟؟؟

تو جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 03:46 http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

بله...
و اینا ربطی به مملکت نداره ربط به آدماش داره...
این مملکت خودمونیم جهان سومی...همین من و تو و...

همون دیگه. مملکت رو آدماش ساختن. منظورم منم همین بود.
تک تک ماها... بحث عرضه و تقاضائه دیگه.

فری جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 11:27

پرووو خودتی، ....ه، ....ه
ما از این پولا نداریم
600000000000، 80000000000!!!

ها ها....
انقد صفر نداره هاااا !!! =))))

80 خو زیاده. ولی شهرام ناظری 60 مناسبه. البته این قیمت ها قیمت ماکز هست. وگرنه ناظری بلیط 25 تومنی هم داشت

سار ه جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 17:00

هه هه هه
=)))))))))))))))
آقا استاد اجازه ؟
ما از پستتان چیزی دستگیرمان نشد .. ولی شوما برو قسمت نظرات پست عرضه و تقاضا را بخوان ببین چه خبره =))))))
راسی شوما در وب هم دس از مرور درسهایتن بر نمی دارید .. الحق که استادی
آقا اونوخت این عرضه و تقاضا مربوط به کدام قسمت پایان نامه تان می شود احیانا ..
هه هه هه =))))))))))))

پایان نامه من عرضه تقاضا نداره خوشبختانه !!!

دوباره بخون یه چیزایی دستگیرت میشه ;)

ساره جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 21:35

این پستت منو به یاد این میندازه که احیانا ما ایرونی حتما خیلی پولداریم و خودمون خبر نداریم
یا شایدم کار این کنسرت چی ها منظورم این آقایون خوانندهس خیلی خوبه که انقد تومان دینار قراش می ارزه
یا شایدم آرش اشتباهی هشت هزار تومن رو ۸۰۰۰۰ هزار تومن خونده
مثلا ۸۰۰۰۰ ریال بوده تو خوندی تومن
احتمالا گزینه ی سوم درسته
مطمئنا
یا مثلا اینا با این قد تون بیلیط خواستن فقط آدمای بالاشهری تو کنسرتشون باشن
چه می دونیم شایدم ده ها هزار احتمال دیگه
چه فرقی می کنه مهم اینه که تو نرفتی ... این مهمه

مهم نیست من رفتم یا نه. مهم اینه که تقاضا حتما واسه مازیار فلاحی بیشتر بوده حتما که داره جایگاه رو 80 میده بعد ناظری با اون عظمتش جایگاهش 60 تومنه....

بیتا جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 23:21

سلام

خب ملت ذائقه شون منفجر شده این روزا
شایدم ما این روزا همرنگ جماعت نیستیم و شایدم....

شاد باشید و پیروز

سلام

نمیدونم والا. شاید ما همرنگ جماعت نیستیم. شاید باید فک کنیم سلیقه ما درب و داغونه

مرسی

سار ه جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 23:27

سلیقه ت دربو داغونه با ملاکای ازدواجت

دلش هم بخواد

[ بدون نام ] جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 23:44

اصلا هم ذائقه ی ملت مهم نیس مهم توئی که نتونسنتی بری

چی بگه آدم خو.... معلومه منو هنو نشناختی!

لَ یـا جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 23:46 http://l3iiib.blogsky.com

توئیتات کو؟!!!

نیست؟ هست که.... :(

لَ یـا جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 23:49 http://l3iiib.blogsky.com

ولی به نظر من هر سبکی طرفدارای خودش رو داره
گفتم که...
بلیط ها خیلی زود تموم شد وگرنه مام قسطی میرفتیم!!
مطمئنا اگه ناظری صد هم بود اونایی که میخواستن برن میرفتن
کلـا از دستمون رفت!
من که گزارش کنسرت رو هم نخوندم حتی
آدم دلش میگیره!!

اما جدی باید فکری به حال سلیقه ها کرد...

آره. حرفت رو قبول دارم. اگه ناظری 100 هم بود سالن پر میشد. اصن بلیط ناظری که گیرم نیمد افسردگی حاد گرفتم !!! ;)

لَ یـا جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 23:49 http://l3iiib.blogsky.com

سلـایق خودمون!

اوهوم

الهام رئیسی جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 23:54 http://gharn20.blogfa.com

در به در دنبالت بودیم یه ندایی می دادی

کلن مملکته داریم؟

سلام...
ببخشید. من خودم همیشه میخونمت. درسته کامنت نمیذارم ولی پست هات رو خیلی دوست دارم. مخصوصا شعراش...
ببخشید خبر ندادم هم دانشگاهی ;)

[ بدون نام ] شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 15:46

بر منکرش لعنت معلومه که هنوز نشناختمت
یک درصد رو این حساب نکن که شناخته باشمت

چی بگم والا؟

ب ه س شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 19:42

درست میشه سختیش صد ساله اوله

ما الان توو صد سال دومیم!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 16:49

آرش مفقود شدی ؟

هستم

[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 19:23

پس زنده ای
خب خدا رو شکر

آره! همچنان نفسی میاد و میره ;)

لَ یـا سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 01:37 http://l3iiib.blogsky.com

اِ آره هست...

کلـا فحش پسندیده نیست!
نفس عمیق رو توصیه میکنیم

آخه توئیتر قاطی کرده این چن روز

ساره سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 21:43

آرش جان عیدو بهت تبریک می گم
و آرزوی بهترین ها رو برات دارم
و از خداوند منان آرزوی صحتو سلامتی شادکامی و طول عمرو برات خواستارم

مرسی.... منم همینطور. عید تو هم مبارک.
سلامت و شاد و موفق باشی

لَ یـا چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 03:39 http://l3iiib.blogsky.com

تبریک

ممنون. عید شما هم مبارک

بیتا یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 10:38

سلام

یه پست جدید بذارید خب....الان این کنسرت هنوز تموم نشده آیا؟!!!

:))
چشم...

شوفر دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 03:00 http://shoofer.wordpress.com

عرض ارادت

خیلی مخلصم :*

بیتا دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 10:01

سلام

آمدیم بگوییم که دوباره هم آمدیم اما چیزی به چشم نمی خورد نمی دانم چرا؟!!!

توئ..ی...ت نوشت:خسته نباشید

سلام...
آره میدونم...
این چن روز خیلی گرفتارم. پروپوزال، کمترین ِ شه... :(

[ بدون نام ] دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 20:21

برات شدیدا آرزوی موفقیت دارم
وقتی با دو تا دس ۱۴ تا هندونه بر می داری میشه همین
نکن آقا نکن / پست بذارو توئیت هم تنگش یادت نرود

مرسی... تو هم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد