غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

عکس 1

http://gerdane.persiangig.com/image/mp1.JPG

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 8 مهر 1390 ساعت 14:52

اول اینکه دوربینتیم
بابا دوربین
بابا عکس


من اول .. من اول

این بلاگ متروک که دیگه اول و دوم نداره!

مرسی

[ بدون نام ] جمعه 8 مهر 1390 ساعت 14:53

خداییش عکست با بلاگت ست شده هااااااااااااااااااااااااااااا
بابا هماهنگ .. بابا هم موزون

[ بدون نام ] جمعه 8 مهر 1390 ساعت 14:56

البته فک می کنم چرخ ماشین از رو این علفه هرزه رد نشده باشه ...خدا کنه نشده باشه
آرش اولین عکستو خیلی قشنگ گرفتی
ببین چقد شانس داری .. می خواستم به خاطر این تاخیر طولانی کلی اذیتت کنما ولی کلا به دلم نشست و جان سالم به در بردی

اولین عکس نیست که!
اولین عکسیه که با دوربینم میزارم.

[ بدون نام ] جمعه 8 مهر 1390 ساعت 16:14

آرش این عکس تکراری نیس علی ای الحال ... احساس می کنمتو بلاگ قبلیت دیده بودم
البته فقط احساس

نچ. جدیده.
فاصله گرفتن عکس تا آپ کردن بلاگ، 6-7 ساعته.
عکس داغه داغه. تازه از تنور اومده بیرون

[ بدون نام ] جمعه 8 مهر 1390 ساعت 19:44

آقای قشنگه زرنگ منظور من از اولین عکس .. همون اولین عکس با دوربینت بود
اگرنه من قبلا یکی دو نمونه عکسایی که با گوشی گرفته بودی رو دیده بودم تو بلاگت .. بعله
خب قشنگه به دل می شینه و
این که اول شدن کلا لذت بخشههمش بزن تو ذوق آدم باشه ؟
آفرین

منم منظورم همین بود دیگه. یعنی با دوربینم هم اولین عکسم نبود.
اولین باریه که توو بلاگ میزارم (با دوربین)

قابل شما رو نداره... ;)

[ بدون نام ] جمعه 8 مهر 1390 ساعت 21:49

آرشتو چرا انقد یه دنده ای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی منم منظورم همون بود .. اصلا باشه
اینجا چرا آیکون مو کندن نداره
بی خیال

خواهش میشه /لطفت ازدیاد

بیتا شنبه 9 مهر 1390 ساعت 00:28

سلام

خداوند را شاکریم بالاخره یه آپ دیدیم اینجا...جدی خوشحال شدم...این عکس با نیکون خانوم گرفته شده دیگه...قشنگ بود بسی...

راستی لاستیکش یکم مورد فنی داره گمون کنم

شاد باشید و پیروز

سلام
نیکون خانم نه. نیکی خانم!
بلی بلی... با خودش گرفتم.

ایراد فنی میگیری به لاستیک ؟؟ :))))

الهام رئیسی شنبه 9 مهر 1390 ساعت 03:13 http://gharn20.blogfa.com

یه عکس گذاشتی سر ما رو شیره بمالی
این همون کامینگ سونت بود؟

ولی جدا از شوخی عکس قشنگی بود

دیگه ببخشید دیگه.
گفتم حداقل واسه خالی نبودن عریضه این عکس رو بزارم.

مرسی

[ بدون نام ] شنبه 9 مهر 1390 ساعت 10:00

ای بلا نیکون خانوم عذاب در اومد

تو یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 00:06 http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

این عکس یه عالمه حرف داره. بی نظیره...

مرسی

[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 21:21

؟

بیتا دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 22:26

سلام

بلی بلی...نیکی اسم قشنگیه

جدی یکم ایراد فنی داره

شاد باشید و پیروز

بعد میگی چرا رشته مکانیک رو با مکانیکی اشتباه میگیره؟! :))
خو به چیزای دیگه توجه کن.

مرسی ;)

فری چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 10:11

بابا احساسات. نمیدونم چرا این روزا کار ملت شده بیدار کردن عواطف خفته ما!

الان عواطف خفته تون بیدار شدن؟؟؟؟ آخی.... ;)

شوفر چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 20:09 http://shoofer.wordpress.com

آقا چرا یه فتوبلاگ نمیزنی؟
وقتت رو نمیگیره
بنظرم خیلی خوبه

آقا ما هنو بچه ایم توو عکاسی.
ولی همچین بدم نیست حالا که فک میکنم!
چرا کامنت دونی رو بستی؟ کامنت میخوایم بزاریم خو...

شوفر چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 22:18

بد نیست؟ عالیه.
دقیقا به همون دلیلی که شما فیسبوکت رو بستی :)

یعنی اصن جوابی دادی که داغون شدم... از قانع یه چی اونور تر... :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد