غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

فتو بلاگ یک جهان سومی

جناب آقای شوفر فرمودند که فتوبلاگ بزنم. خب ایده خوبی بود. اینطوری واسه خودم هم انگیزه بیشتری میشه که واسه عکاسی بیشتر وقت بزارم.

اینم فتو بلاگ من. تووی گودر هم میتونید به لیستتون اضافه ش کنید. فید و خوراک و اینجور حرفا داره پایین صفحه. خود آدرس هم مستقیم میتونید بزارید. اگر هم موفق به اضافه کردنش به گودر نشدید به تایر چپ ماشین باباتون (یا عمه تون حتی!). چیز خاصی رو از دست ندادید.

نظرات 15 + ارسال نظر
لونا پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 19:41 http://toybox.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

علیک سلام

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 19:58

بترکی آرش ..این الان عکس چیه ؟
تو نگاه اول فکر کردم یکی از قطعه های ماشینه
عکس های هم از این به بعد دیدن داره

درست صحبت کن با عکسااااااااااام!!! حساسم هاااااا ... :) ;)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 20:00

صندوق صدقات شهر شما کنارش قفل داره به این بزرگی
پس چرا صندوقصدقات شهر ما این مدلی نیست خو

اینجا شهر ما نیست. نزدیکای شهرای شماست اتفاقا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 20:02

ریاهو فخر فروشیو شکسته نفسیتیم
منظورمان تایره چپو عمه می باشد ..
بابا متواضع ..بابا فامیل فروتن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 20:12

و در آخر بابت افتتاح فتو بلاگ تبریک می گم مبارک باشه
خیرشو ببینی
ایشالله به پای هم پیر شین
ایشاااله عکسه فارغ التحصیله آمستردامو ..
عکسه عروسیو .. بچه هو .. نوه .. نتیجه هو .. ندیدتو بذاری توش

مرسی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 21:32

منم که در مورد هر چیز تو صحبت کنم تو حساسی
کلا ورود ممنوع
=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ولی آرش دزد تو اون شهر هفتادو ملت فراووونه ها
ول کن تو جنبه ی شوخی نداری .. یهویی اشکات سرازسیر میشه
منم که دل ندارم اشکاتو ببینم پس ادامه نمی دم

من جنبه ندارم؟؟؟؟ عجب روویی داری...

تو اشک منو در بیاری؟ هه هه....

تو پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 21:40 http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

میرم عکساتو میبینم...

سعی میکنم مداوم آپش کنم

[ بدون نام ] شنبه 16 مهر 1390 ساعت 10:45

این عکسات منو کشته
کاش عکس همراه با تفسیر یا تصورت تو اون لحظه بود
اگه داری بیشتر تر بذار
تولد علی بن موسی الرضا رو هم بهت تبریک می گم ..
ایشالله آقا روز تولدش بهترین هدیه رو بهت بده

مرسی.
ای بابا! خودم رووم نمیشه اسشون رو عکس بزارم.
در کل ممنون.
ایشالله بهترین ها هم برای تو پیش بیاد.

بیتا شنبه 16 مهر 1390 ساعت 23:09

سلام

تبریک می گم....یه سر زدم قشنگ بودن همشون

موفق باشید

مرسی بیتا

بی سرزمین تر از باد دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 17:47

مبارکه!

مرسی!

2rnaa سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 19:39

عکسات گشنگن :)
بابا دوربین خفن دار! :دی

بابا اینا که با دوربین موبایلن! با دوربین قشنگم هنو عکس نزاشتم!!! (آیکون فخر فروشی :دی)

setare سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 19:53

az manam mishe ax begiiiirin

نچ! ;)

تو رو خدا با حروف فارسی بنویس!

فری چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 10:29

لینک دوستات منو کشته. خود شیفته، بدبخت، خوشحال از فیلتر شدن، مایه افتخار
پی نوشت: شیرینی فیلتر شدنتم ندادی ها!

:)) هه هه... پَ چی ؟؟؟

ولی خدایی همینا هم اضافه کردم باعث شد به خودم امیدوار بشم که خیلی هم فراخ نیستم!!!!

2rnaa چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 12:09

:)))) هر کی بخاد تندیسی از یک آدم فخار بسازه، ساختن مجسمه ی تو بهترین گزینه اس! والا!!!
فخرفروش!
:دی

من خیلی فروتنم.... باور کن! ;)

شوفر جمعه 22 مهر 1390 ساعت 01:11 http://shoofer.wordpress.com

عالی عالی عالی
این بهترین کاری بود که میتونستی بکنی آرش عزیزم
به شدت خوشحالم کردی

مخلصم. دیگه به توصیه شوفر گوش ندیم، به توصیه کی باید گوش بدیم؟

آقا سایز عکسا هم بزرگ نمیشه توو گودر. راه حلی بود حتما بم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد