غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

دعا کنید

برای پریسا دعا کنید. فردا (دوشنبه) عمل داره.

پریسا قدیمی ترین خواننده اینجاست.


پ.ن.1: اسباب کشی کردیم و من نت ندارم. حوصله دایال آپ هم ندارم. زنده ام.

پ.ن.2: با تشکر از ساره و بیتای عزیز که احوال پرس من بودن توو این مدت.

پ.ن.3: طبیعتا توئیـ..تر یا دایال آپ یه جوکه. فعلا نمیتونم توئیــ./تر بیام.

پ.ن.4: دعا کنید...

نظرات 3 + ارسال نظر
شوفر دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 15:53 http://shoofer.wordpress.com

عمل چیه آرش؟

عمل سر. یعنی یه توده هست که باید در بیاد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 15:16

حتما
به چشم
ما تنها کاری که از دستمون بر میاد همینه
ان شاالله میای همین جا خبر خوب شدن و سلامتیش رو می دی به حق آقا حسین بن علی
بابت تشکرت هم قابل نداشت ..وظیفه س
مواظب خودت باش
یا حق
من هم التماس دعا دارم این ایام رو آرش

ایشالله...
ممنونم. محتاجیم

پریسا سه‌شنبه 15 آذر 1390 ساعت 20:13

موندم چی بگم... واقعن ممنون از همگی...
مرسی آرش جان

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
خیلی خوشحالم که کامنت خودت رو خیلی زود اینجا دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد