غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

شکر

یه وقتایی هست که دوست داری با یکی حرف بزنی. کِسلی. باید با یکی حرف بزنی، بخندی، مسخره بازی در بیاری تا آدرنالین لعنتی بره بالا. حالا حتما نباید رفیق فابت باشه. یکی که شاید سالی یه بار هم نمیبینیش. همین کتاب فروشی که ازش کتاب دست دو میخرم. یه صحبت 3 دقیقه ای کلی سر حالم کرد.
پایینه لامصب این روزا! آدرنالین پایینه...

پ.ن.: همین الان زنگیدم بیمارستان. عمل خوب بوده و خودش هم خوبه. شکر.
نظرات 7 + ارسال نظر
تو سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 22:28 http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

یه وقتایی هم آدرنالین پایین واست لازمه که بشنی و به یه اتفاقاتی فقط زل بزنی...

میخوام بجنگم. الان جنگیدنم میاد!
اگه بشینم، نابود میشم.
همرزم کاماندو ام آرزوست!!!

ساره چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 13:32

ایشالله یکیو پیدا کنی که هم باهاش بگپی و هم باهات بگپه
و کلی آدرنالین بالا شی
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که حالش خوبه

مرسی.
آره خدا رو شکر.

دختری از هیچ جا چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 14:21

چطوری چه خبر؟
آدرنالینم چیز خوبیه. ما نداریم!

خونه جدید مبارک :)

بد نیستم. تو خوبی؟ همچنان نیستی!

ممنون

بیتا چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 20:48

سلام

خوبین؟خدا رو شکر بسی،امیدوارم زودترتر خوب بشه

می دونین چند مدت بود نمیومدم نت؛با گوشی اما تو.ئ.ت ها رو می خوندم همیشه خبری نبود ازتون یه مدت....

خسته نباشید

شاد و پیروز باشید استاد

سلام
قربان شما
منم نت درست حسابی ندارم. توئیتر هم فعلا تعطیل :(

فری جمعه 11 آذر 1390 ساعت 11:14 http://fffery.blogsky.com/

آدرنالین می خوای؟ خوب می تونی کاری رو انجام بدی که من تو اهواز انجام می دادم. رد شدن از یه چیز شبیه اتوبان تو شب! تو فقط باید با تشخیص نور ها رد بشی! چون ماشینی نمی بینی و نورها هم چشمت رو می زنن! اییییییینقد حال می ده. من یکی دو بار که خیلی خسته بودم این کار رو کردم. کلی آدرنالینت می ره بالا! حالا اگه نمی خوای ریسک مرگ رو داشته باشی می تونی تو روز این کار رو انجام بدی که امید به زندگی بیشتری نسبت بهش هست.
(راستی اینکه گفتم شبه اتوبان، چون اونجا مسلما اتوبانهاش مثل تهران نیست، شما برو تو یه خیابون خلوت تر!)

بعد الان تو زنده ای با این کارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ترجیح میدم راه های دیگه ای رو تجربه کنم !! ;)

پفک نمکی مینو شنبه 12 آذر 1390 ساعت 14:41 http://www.samaneee.persianblog.ir

آخیییی،،،خوشحالم که خوشحالی!آدرنالینم جور میشه،غصه شو نخور!

مرسی...

ایشالله

بیتا شنبه 12 آذر 1390 ساعت 19:39

دوباره سلام

خب با گوشی اینترنت رو تجربه کنید...خیلی خوبه مخصوصاً واسه سایت هایی که ف/ ی/ل/ت/ر شدن،من که از اُپرا / مینی بسی راضیم

امیدوارم خیلی زود مشکل آدرنالین هم حل بشه....فروشنده های کتاب های دست دوم خیلی جالبن هستن...مخصوصاً اونایی که کتاب های قدیمی دارن که الان نیست هر جا بگردی

موفق باشید و شاد

سلام.
والا قبلا با گوشی هم میومدم ولی اینترنتم وایرلس خونه بود. الان که وایرلس ندارم، اگه بخوام با گوشی بیام، باید با ایرانسل بیام.
به زودی حل میشه مشکل بی نتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد