غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

همش تقصیره نیازمندی های همشهریه

باید اعتراف کنم تا مدت ها فکر میکردم «اکازیون» یه محله ی با کلاس توو تهرانه!


پ.ن.: دلم توئیتر میخواد!

نظرات 10 + ارسال نظر
بیتا چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 06:52

سلام

جالبناک بود

واسه تو...ئیتر باور کنین با موبایل خیلی خوب میشه این کار رو انجام داد...خب اینترنت همراه اول رو فعال کنین..بعدش هم یه مرورگر مثلاً اپرا مینی نصب کنین....البته الان گوشی ها وی ..پی...ان هم واسشون کاربرد داره دیگه....باور کنین بسی دلمون تنگ شده واسه تو...ئیت ها

اگه برنامه اپرا مینی داره واسم میل کن. من ندارم. با دایال آپ هم حس سرچ و دانلودش نیست.

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 09:27

حالا بیا درسش کن
حالا چی هس اینی که مدت ها برای تو به منزله ی یه محله ی با کلاس تو تهرون بود

من یکی هم که خیلی دلم برا توئیت هات تنگ شده
بابا مهندس یه مهندسی بکن / را بنداز این توئیترو دیگه

برنامه ش رو ندارم. یعنی قبلا داشتم ولی اون برنامه ای که من داشتم دیگه سرویس توئیتر رو حذف کرده از سرویساش.

فری چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 16:57

نگووووووووووو ، واقعا؟!!! بابا تو دیگه عجب اسکولی(شرمنده) هستی! خودت ته خنده ای!

جاااااااااااااان؟

جا داره تشکر کنم ازتون با این کامنتتون!!!

فری چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 16:58

راستی، اتفاقا متن قبلیتو که خوندم، گفتم این که شبیه توئیته. پس بگو از بی توئیتی اومدی اینجا نظریات شخیصتو می نویسی. هاااااااا(خنده بدجنسی!)

احیانا اون موقع که توئیت میکردم، توو بلاگم نظرات غیر شخصیم نوشته میشد آیا؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 18:33

چه بی ادبن بعضی ها
شخصیت هم خوب چیزیه
هر چی از تو دهنشون در میاد می گن
فک می کنه همه منن که هیچی بهش نگن ..
فوق لیسانس مملکت ما رو باش ..فوق لیسانس س مهندس فلان

متاسفم واقعا

بی خیال ساره.
منم تعجب کردم از کامنت

بیتا چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 19:45

سلام

چون میلتون رو نداشتم اینجا واستون آپلود کردم :) دوتاش جاواست یه دونه سیس هستش...من استفاده می کنم خیلی هم راحت تر از استفاده از فیلتر//شکن و این چیزاست...امیدوارم به درد بخوره

http://s1.picofile.com/file/7220500963/opera_mini.zip.html

دستت درد نکنه. حتما دانلود میکنم
لطف کردی

تو چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 20:22 http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

تو آزاده باش و هر جوری دوس داری فک کن...
مطمئنا کسی بهت خرده نمیگیره...

اوهوم... اصن اصلش هم همون بوده که من فک میکردم. بعدا عوض شده!

2rnaa چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 22:42

توعیتر هم دلش تو رو میخاد. به جان خودم

فک کنم الان کل فالوئرام، آنفالوم کردن!!!

راسی تولدت هم مبارک. ایشالله همیشه سلامت و شاد باشی.

فری پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 18:12

تا جایی که اطلاع داشتم اسکول معنای بدی نداشت! باز هم از برخوردها اون قدر تعجب کردم که رفتم و سرچ کردم: ساده لوح! کجای معنای این بده که من هر چی از دهنم در اومده! گفتم یا باعث حال تهوع شما شدم و یا بی شخصیت
از جناب جهان سومی هم ممنون بابت همه چی
اگه سوء تفاهمی پیش اومده و باعث ناراحتی شدم عذر می خوام.
اینجا ایران است

قبول کن کلمه جالبی نبود، خودت هم توو پرانتز نوشته بودی که شرمنده.

بگذریم


تشکر از من واسه چی ؟

2rnaa پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 23:54

نه من نکردم :دی ما همه منتظر بازگشت ظفرمندانه ی شوما به توعیتریم :دی
کلی مرسی :) خیلی لطف کردی.

خوبه. پس الان یه فالوئر دارم!
میام به زودی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد