غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

خوشم نیمد ولی ربطی هم بهم نداره

خب! باز هم سوژه دست بلاگ نویسا داده شده. اینبار گلشیفته.

فضای نت طبق تجربه میشه پیشبینی کرد.

یه عده خب طبیعتا بای دیفالت فحش میدن که آی بی غیرت و فلان و اینا.

یه عده دیگه در مدح و ثنای گلشیفته سخن میگویند (what؟) که خیلی جرات داری و این حرفا.

یه عده دیگه هم از داستان های پیش اومده فان میسازن (معمولا تووی توئیتر).

یه عده دیگه میگن به من و تو اصن چه ربطی داره. هر کی، هر کاری میخواد میتونه انجام بده.

یه عده دیگه هم قضیه رو اصلا دایورت میکنن به تایر چپ ماشین باباشون.


و از اونجایی که جامعه بشری به طور عام و جامعه ایران به طور خاص همیشه به دنبال پیگیری مواضع بنده بوده باید عرض کنم اولا کار ایشون ربطی به من نداره و دلیلی نداره هر کسی یه بادی ازش خارج میشه آدم نظر بده. اونم نظر کارشناسی(!). ولی اِنی و ِی باید بگم که صحنه را دیدم. و اینکه نپسندیدم. نه اینکه گلشیفته رو نپسندیدم و اگه مثلا اوتادی بود میپسندیدم! نه! حرکت رو نپسندیدم. 

در کل هم باید بگم که مخم رو زیاد در گیر این جور مسائل خاله زنکی نمیکنم. رادیکال هم به اینجور قضایا نگاه نمیکنم چون کاری ازم بر نمیاد.


پ.ن.: سوژه های اقتصادی خیلی تکراریه. سوژه جدید بدید بیشتر بنویسم! اصن یکی یه بازی راه بندازه

نظرات 16 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 30 دی 1390 ساعت 00:12

چه اینجا خلوته ؟
گلشیفته ؟ من تنها فیلیمی که ازش خیلی تو خاطرم مونده و واقعا دوسش داشتم اشک در سرماش بود
و اما خودت خوبی
چن روز نیومدم تو نت ..انگاری این نت تکونایی خورده
درسش می کنیم مهم نیست
راستی بازی رو هستم
تو راه می ندازی یا من راش بندازم
و اینکه اگه دوس داشتی یه پیشنهاد هم دارم برا این بازی
دوس داشتی تو بلاگ تو راش می ندازیم

اون فیلمش رو خیلی دوست دارم. عالی بود.
مرسی. بد نیستم. خوبم.

راه بنداز دیگه.
این روزا اینجا خیلی خلوته. توو بلاگ خودت راه بنداز

[ بدون نام ] جمعه 30 دی 1390 ساعت 12:12

راش انداخم
می خوای استارتشو خودت بزنی
سمبوسه ی داغش فقط به خاطر تو بود

چشم

میس تیچر جمعه 30 دی 1390 ساعت 18:03 http://www.2khtarshabangahi.blogfa.com

آخرش نفهمیدم ک چی شد!؟شما جالب ،قضیه ای ک فهمانده نشده رُ تشریح کردین!!

;)
کار ما تشریح کلا...

بیتا جمعه 30 دی 1390 ساعت 18:26

سلام

منم فیلم رو دیدم؛...فقط نمی دونم دلیل کارگردانه چی بوده خب؟می شد خیلی بهتر واسه معرفی کاندیدهای جشنواره فیلم ساخت...
اما کلاً در این مسائل سکوت کنیم خیلی بهتره :)

سلام.
موافقم باهات. سکوت کنیم بهتره.

تو شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 11:30 http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

من وقتی دیدم عکسش رو فقط و فقط احساس کردم چقدر بدنش قشنگه و چقدر اون عکس خوب گرفته شده...
بعدم به نظرم آدما آزادن و صاحب اختیار حقیقتا نظر ما مهم نیست...

نسبتا باهات موافقم. بدنش هم بد نبود ;)

[ بدون نام ] شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 11:50

وای تو چسبندگی به نظرم اصلا هم بدنش قشنگ نبود
ماست بود که

:)) حالا میخواید بحث رو فنی کنیم؟

[ بدون نام ] شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 13:36

=))
خو حالا همینمون کم مونده :) فنی رو منظورمه
ولی خو ما خوشمون نیومد دیگه ..چیز دیگه ای انتظار می رفت که اشتباه فک می کردیم :)))

;)

[ بدون نام ] جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 08:16

علی ای الحال زنده که هستید ؟:(

زنده ام...

[ بدون نام ] جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 15:03

دیگه مطمئنم دارم میشم ..اتفاقی افتاده ؟

جو نده بابا. زنده ام

الیکوبانو جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 16:43 http://www.elikobanoo.blogsky.com

آقا کرده که کرده زیبایی داشته جسارت داشته نشونش داده

خاک بر سر اونائی که سبب شدن زیبایی های ایرونیمون جلو لنز

بیگانه فوتو بشه

چرا داغ میکنی حالا! کالم داون خواهرم! کالم داون...

[ بدون نام ] جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 19:14

خب حالا ..من می خوام تو یه چیزیت بشه ؟
نه خیرم ..من خیلی هم خیرو خوشیو سلامتیت رو می خوام

آرش این چن روز آن لاین باش خیلی به کمکت نیاز دارم خدایی ..حالا آن لاین پیشکش ..
اقلش روزی یه بارو بیا نت جون عزیزت
بعدشم من حالا سوالو کلی پرسیدم تو چرا کلی جوابش دادی
باید از کجا شروع کنم .. در مورد چی باشه بهتره ..باید به رشته م ربط داشته باشه
وقت داری یه بار بیای چت روم به سوالام جواب بدی ؟
بعدشم ..خیلی با کلاس شدی که دعوتمو رد می کنی کدو تنبل !
داشتیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا خسته ای ؟
باز من نمی تونم این توئیتات رو بخونم ..
آقا نمیشه یه جا بنویسی که تو این مملکت خراب شده فیلتر نباشه ؟
با این جیمیلم ..گودرش فیلتر شده ..
من گرفتاری شدم از دس این ارزشی ها به خدا
آرش استاد ..خدا وکیلی برام مهمه این سوالی که پرسیدما ..
یه خورده حوصله بذار یه مشاوره به ما هم بده ..
وقتی ازت کمک می گیرم اعتماد به نفسممی ره بالا ..چرا ؟نمی دونم ؟
تو این هفته هر وقت وقت داشتی ؟ خب ؟
خودمم دنبالش هستم این ور اونور ولی به کمک های تو هم شدیدا بیشتر از همه نیاز دارم
آقا دعوت ما رو رد کردی ..دست نیاز ما رو رد نکن جون من
باشه ؟

شوخی میکنم.
خب چه جوری جواب میدادم؟ سوالت خیلی کلی بود.بله که باید به رشته ات ربط داشته باشه. از خوندن کتاب روش تحقیق شروع کنی.
واست پیغام میزارم

دختری از هیچ جا چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 11:22

والا! واقعا به ما چه؟ حالا هر کی هر کار کرد مگه ما باید نظر بدیم؟

بعد من اصلا برهنه شدن به معنی اعتراض رو درک نمی کنم!
حالا گاندی بود یه دلیلی داشت برای اون کارش.
حالا از خنگیه منه یا هر چی، من نمی فمم چرا باید برای اعتراض لخت شد.

تو خوبی؟! چه خبر؟

دقیقا... یعنی اینایی که میگن واسه اعتراض بوده روو نرو من راه میرن.

خوبم. میگذره. دور پایان نامه کوفتی ام

هیچ پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 12:08 http://diwarha.blogfa.com/

آرش جان واقعا نپسندیدی ؟
صحنه به این زیبایی
حتما خودت رو به یه ارولوژیست نشون بده
نگرانتم داداش

اصل جنس رو که پسندیدم! ;)

آویشن پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 15:44 http://dittany.blogsky.com

salam.az webet khosham 0mad,matalebetam khobe.golshiftam khobe,salam mires0o0ne
khob,az ina gozashte,manam ie nimche web daram,khoshhal misham age paie bodi tabadol link kunim,faghat bia,bego ba che esmi belinkamet.ok.see you dude

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 15:10

آقا آرش دیگه خیلی کم پیدا شدی ی ی ی ی ی ی
قرار بود تا پنج شنبه کارتون خیلی کمتر شه
چی شد پس ؟
نمی خوای شرف یاب حضور برسی

هستم. وبلاگت هم همیشه میخونم. اگه کامنت نمیزارم دلیل نبودن نیست.
کم مینویسم چون حس و حالش نیست. توئیت که میکنم ذره ذره خالی میشه حرفا.
با جیمیل ساختن جدید هم اتفاق جدید نمی افته. کلا خیلی سخت شده!!!
مرسی از اینکه یادم میکنی

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 22:25

استاد جان اگه دوس نداری توئیتاتو بخونیم خوب نمی خونیم چرا دیگه رایمونو می زنی برای جیمیل جدید
الان اومده بودم که ببینم اگه نیومدی بازم جو بدم :)
می دونم می خونی ..و اگه نخونی هم مهم نیست ..برام فرقی نمی کنه ..توقع ندارم
می دونم کلا عادت داری کامنت نذاری ..
در کل خوشحالم که حالت خوبه ..
همین که برای خودت حسو حال داشته باشی ..و بنویسی و تو بلاگ خودت باشی ..کافیه
ممونم که بی خبر نمی ذاری

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد