غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

چه جوری؟ اینجوری؟

نکن آقا! نکن! نکن خانم! نکن! این جور آرایش نکن. اگه میدونستی «اینجور» آرایش کردن توو اروپا و آمریکا چه معنی ای میده هیچ وقت «اینجور» آرایش نمیکردی. اگه پسری و «اینجور» آرایش میکنی یعنی: «منم بعله! و از تمامی پیشنهادهای شما استقبال میکنم و همه کاری هم بلدم. تازه پوزیشن های سخت هم بلدم، نیگاه.....» اگه دختر باشی و «اینجور» آرایش کنی باز هم یعنی موارد بالا. به نقل از یه نفر، یکی از استادای (خانم) خارج خونده دانشگاه بهشتی به یکی از دخترای دانشجو میگه که دخترم میدونی «اینجوری» آرایش کردن اونور یه معنی دیگه میده؟ اینکه دختره چی جواب میده رو نمیدونم ولی بعد از یه مدتی دختره بدون آرایش میره پیش استاده میگه: استاد الان خوبه؟.... خب جا داره که همگی برینیم به عقل دختره! اینکه چرا، خودتون بفهمید.

در موردی دیگه، کنار یکی از آشنایان خارج زندگی کن(!)، ایستاده بودم و صحبت میکردیم که یه پسری که موهاش سیخ سیخکی بود و زیر ابرویی برداشته بود و فلان، از جلومون رد شد. این آشنای ما فک کرد اون بنده خدا هوموسکــ.شواله! بعد مجبور شدم کلی واسش توضیح بدم که اون آقا(!) همجسنــ..باز نیست و تیپش اینطوریه....

خلاصه نکنید این کارو. این کارا یه معنی دیگه میده. نکنید...

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 20:01

آره آرش منم عینا دیدم که یه امریکایی پسرای ایرونی که موهاشون رو سیخ می کنن و . . . هم جنس باز می دونست
روزی که این موضوع رو فهمیدم واقعا به حال خودمون تاسف خوردم

اوهوم.

[ بدون نام ] دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 20:08

تازه اینو یادم رفت بگم
تو خارج همون امریکا و اروپا مثلا رنگ های خاص رژ فقط مختص پیر زن هاست
و بیشتر زنان کهنسال هستن که آرایش می کنن ...
حالا این جا رو باش

چی بگه عادم!

تو چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 22:07 http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

بزار بکنن آقا بزار بکنن، آرایش رو میگم... :)

به جاش باشه مشکلی نی!

بیتا چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 23:56

موافقم بسی

:)

مهراز جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 01:28 http://www.mahraz.blogsky.com

مخالفم بسی/ در جواب هم می تونم طبق رویه ":(" تصور کنم ولی چه کنم که بسیار مخالفم

ممنون که متمدنانه مخالفت کردی :)

میس تیچر یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:36

آقای برادر همچی هم از اونا مطمون نباش!من ک سر در نمیارم!اما همین 3 روز پیش با داداش کوچیکه و دخترداییم توی یکی از این مرکز خریدای کافری شهرمون ک واس_ خرید رفته بودیم یکی از همین آقایون بی توجه داشت بهمون برمی خورد و اصلا" معلوم نبود ک حواسش کجا بود!چون نگاهش ب ما نبود
بماند یکم اونور تر ک رفتیم برادره بمون گفت ک این یارو ____ هست_ !من ک سر در نمیرم ولی انگار زیاد هست از این موارد!

آقای برادر دیگه چی بود؟ :))

آره. کم نیستند خدایی

میس تیچر یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:41

ظاهرش زیاد تابلو نبود...بدبختی اینجاست ولی انگار علامت های خاصی از خود ساطع می کنن ک خواهرا متوجه نمی شن!
نتیجه مردا دودسته اند: یا :وی م_ن گیمرن یا اون ی شما گفتی!

:)) مرسی دسته بندی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد