غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

اَنووآل ریپورت

سال 90 هم تموم شد و من باید طبق رسالت خودم براتون از گذر زمان و این جور چیزا بگم و پست آخر سال رو بزارم!

سال بدی نبود! همین که میگم سال «بدی نبود» یعنی «بد بود». یعنی so so بود. و سو سو بودن برای من چندان جالب نیست. دستاورد خاصی نداشت متاسفانه.

از نظر تحصیلی خب واحدهای درسیم تموم شد و فقط پایان نامه مونده. خدا رو شکر که معدلم برای رفتن، معدل خوبیه (رووم به دیوار البته)!

مقاله هم که امسال تعطیل بود. یه دونه سابمیت کردم که هنوز جوابش نیمده. توله سگا معلوم نیست چکار میکنن این داورا.

مهم ترین اتفاقی که افتاد، اتخاذ یه تصمیم مهم بود. تصمیم قطعی برای رفتن و ادامه تحصیل اونور. این تصمیم به شدت دیر گرفته شد و من عملا یک سال عقب افتادم. در صورتی که میتونستم برا 2012 برم، رفتنم موکول میشه به 2013 که البته به دَرَک فی الواقع.

اتفاق بعدی این بود که علاوه بر دانشگاه قبلی که تدریس میکردم، یه جا دیگه هم اضافه شد که از نظر بعد مسافت واقعا برام عالیه. الان 4 روز تدریس میکنم که برا ترم بعد کمتر میشه احتمالا با توجه به فرایند اپلای.

یه پیشنهاد کار هم بهم شد که 9 ماه کار کردم و آخرش هم که بهتون گفتم چه اتفاقی افتاد و هیچی به هیچی.

دو تا کار پژوهشی هم انجام دادیم که یکی تموم شد و یکی دیگه ش رو کردن توو پاچه مون. یعنی گفتن نصفش قبوله که بازم شکر

سفر هم که همون عید اهواز رفتم، تابستون یه شمال بود و چن وقت پیش هم اصفهان.


دیگه عرض به خدمتتون که الان هم خوابیدم روو پایان نامه. یکی دو اتفاق دیگه هم افتاد که خصوصیه و نمیتونم بگم! دیگه همین.

پیش بینیم برای سال بعد اینه که توو فروردین دفاع میکنم. حتی جلسه دفاعم هم میتونم کامل تصور کنم و میتونم راجع بهش یه پست بنویسم همین الان. تووی خرداد یا تیر تافل میدم. تووی شهریور یا مهر جیمت. طی این مدت روو یه پیپر کار میکنم 100%. احتمال داره یکی دو تا طرح پژوهشی دیگه هم توو سال جدید بگیرم با دوستان. بعدش هم که فرایند اپلای شروع میشه. احتمال داره واسه 10-12 جا اقدام کنم که بیشتر شدنش ربط مستقیم به وضعیت مالیم خواهد داشت. الان تنها نگرانیم واسه سال بعد وضعیت مالیمه. هزینه های رفتن جلو چشام راه میرن، البته بعضی وقتا انگشت وسطش هم نشونم میده!

خلاصه که سال دیگه همین موقع ها میام دوباره یه ریپورت جامع واستون میزارم که کجا رفتنی خواهم بود.

الان هم بر خلاف پست قبلی، حالم کاملا خوبه.

نظرات 8 + ارسال نظر
سامانتا یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 15:38 http://samanta-diaries.blogsky.com

سلام
خوش به حالتون که آخرای راهید.من تازه ترم اول و از همین اول راه نگران پایان نامه و جلسه دفاعیه هستم.
موفق باشید.

سلام.
ئه!نگرانی نداره که!

ممنون

تو یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 23:03 http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

به قول یه عزیزی به امیدهای واهی دل خوش کنی خوبه...

هه هه... سال دیگه همی موقع.... ;)

2rnaa یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 23:38

خوب بوده که! :ارزیابی
امیدوارم سال جدید کلی موفقیت تووش باشه، همونا که از الان برنامشونو ریختی :)
× دقت کردی روو 28 ماه ها کلید کردی؟ :دی

مرسی. امیدوارم.
برای تو هم همینطور

چه دقتی داری تو!!!!!!! آره.....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 12:16

بَه بَه بَه آقا آرش
تبریک تبریک تبریک
سال نو مبارک آقا
صد سال به از این سال ها
خیلی چاکریم بابا
خیلی دلمون قلی ویلی رفته ها ...
خیلی خیلی برات خوشحالم که حالت خوبه آرش
خدا رو صد هزار مرتبه شکر

سال نو شما هم مبارک.
خیلی ممنون از شما

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 23:42

:|

[ بدون نام ] جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 14:46

:|

[ بدون نام ] جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 22:16

ما چاکر استاد آرش هم هستیم

خواهش میکنم. لطف دارید

بیتا چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 13:17

سلام

امیدوارم سالی پر از شادی و موفقیت داشته باشید

سلام. من هم همینطور. ایشالله سلامتی و شادی هم برای شما.... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد