غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

یه جهان سومی، هیچ وقت عوض نمیشه

با 3 هزار میلیارد چه کار میشه کرد؟

خب من اگه 3 هزار میلیارد داشتم اولین کاری که میکردم این بود که میشمردمشون که سرم کلاه نرفته باشه و 3 هزار تاش درست باشه. بعدش طبق لیستی که تهیه کردم باید به سراغ عمه یه سری از آدما برم. بله. من یه لیست بلند بالایی دارم به اسم aunts list که لیست عمه یه سریا تووش نوشته شده! که باید سر وقت سراغشون برم.

خب بعد از اینکه دونه دونه aunts list رو به صفر رسوندم (مث گودر) باید ببینم چقد از پولم باقی مونده. طبیعتا انقدی هست که یه پراید کــُره ای بگیرم! بعد از خرید پراید باید شیشه هاش رو برقی کنم البته و یه سیستم خوب رووش بندازم. (میدونید که پراید کره ای های قدیمی شیشه هاش برقی نیست؟) به هر حال امیدوارم زیاد خرج ور نداره. جمعه به جمعه هم میرم جاده چالوس ابی گوش میدم.

گام بعدی اینه که یه سری رفتارهام رو عوض کنم. مثلا کارت مترو رو دیگه 10 تومن 10 تومن شارژ میکنم نه 2 تومن 2 تومن. به هر حال زود تموم میشه شارژش. یا اینکه با ساندویچم نوشابه هم میگیرم. اصن سون آپ میگیرم، به جای اینکه هی بگم من نوشابه رو ترک کردم!

خب امیدوارم توو این فاصله کسی به aunts list اضافه نشده باشه که خرج داره کم کم زیاد میشه. به فلافلی سر سیزدهم گوهردشت هم میگم هر روز واسم یه سمبوسه بیاره. یه چیز دیگه هم هست که نمیدونم چقد خرج داره! و اون اینه که نمیدونم چقد باید بدم تا اون کنترل لعنتی تلویزیون رو از دست بابام بگیرم!!!  اصن شاید پولم به این یکی نرسه.(لازمه بگم چقد این مورد روو نـِـروم میره یا باید به میزان فهم مخاطب اطمینان کنم؟ بگید، خجالت نکشید...)

باور بفرمایید الان یه ربعه "پرانتز" جمله قبلی رو گذاشتم ولی دیگه نمیدونم چی بنویسم. احساس خوشبختی میکنم الان. آخیش....


پ.ن.: ولی خدایی من نوشابه رو ترک کردم و نوشابه خور نیستم.

نظرات 11 + ارسال نظر
تو یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 22:49 http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

خیلی بامزه بود...

خوبه. خوشحالم کردی.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 12:46

سالاری اون شکلک واسه انتظارم برا پستت بود
چرا بیشتر ادامش ندادی ؟
کنترل تلوزیونو گفتی ...آی گفتی
احمالا ماله شما که یه دونه س بد بختی ماله ما هر دو تاش تو دس بابام سر قفلی خورده
بقه رو هم یه چن خط هس خصوصی می گم
این جا بگم می ترسم باز ترش کنی

ادامه ندادم چون دیگه خواسته دیگه ای نداشتم! با همینا راضیم!

یه ضعیفه دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 16:00

میشه یه سری لیست عمه مام بدیم به اونام سر بزنی .. زیاد نیس
اگه وقت نداری ..یه خورده پول به ما بده خودمون سر می زنیم

لیست عمه ها یه لیست security ئه. نمیشه که!!! ;)

یه ضعیفه دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 18:30

لیست ما سکرت نیس ..شما فقط پولشو بده
۳ میلیاردوووووووووووووووووووووووووووووووووو
می خوای تنهایی بخوری ..نمی تونی هاااااااااااااا
لو می ری .. من تو بچه های بالا آشنا دارم .. بهم بکو قضییه حله

لیست خودم انقد بلند بالا هست که احتمال داره به ته لیست نرسم ;)

یه ضعیفه ( ساره آرایا منش ) دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 19:17

باشه بابا
اوف
پول نخواستیم
هی بهونه میاره

بیتا دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 22:33

خوش به حالتون پس...بعد این پولا رو با دست می شمرید یا با دستگاه؟!!!بعد یعنی این همه پول اصلاً وجود داره...ما که ذهنمون در این حد قد نمیده...همون اولش سلولای خاکستریش منفجر می شه و دیگه....

اما جدی عجب ملتی هستیم ها....خودمون رو دست کم می گیریم همش

با دست اطمینانش بیشتره! دلم راحت تره... دستگاه، زبون نفهمه!

همچین ملتی هستیم...

ســــــــــــایه سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 08:02 http://www.sauyeh.blogfa.com

منم تقریبا همین کار رو میکنم همشُ خرج شیکم میکنم با دست و دلبازی ِ کامل ، ولی با این تفاوت که من آنت لیست ندارم ، اگرم داشتم چنین لیستی ارزش خرج کردن ِ پول واسش نداره :دی
پ.ن: راستی جواب کامنت قبلیتو دادم نمیدونم رسیده یا نه!!! آخه با این بلاگ اسکای آشنایی ندارم شک دارم :دی

نمیدونم کدوم رو میگی. کلا من ازت یه کامنت خصوصی بیشتر نگرفتم. اگه بیشتر از یکی فرستادی من نگرفتم.
توو قسمت "تماس با من" میتونی کامنت خصوصی بزاری. با بلاگفا یه ذره فرق داره.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 14:17

از جهت دلتنگی آمدیم بهتان سری زده باشیم

مرسی. لطف شما رو میرسونه

هوزان سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 14:18 http://hoozan.blogfa.com

من جای شما بودم تز این جا فرار می کردم تو مملکتی که قدر هیچ نیرو و ووقتی که جوان ها می ذارن روی تحصیل علم را نمی دونن چه جای موندنه من ارزوهام خیلی بزرگ نیست ولی کشورم من را تنها گذاشته من حیلی تلاش کردم ولی سهم من خیلی کوچیکه حیلی

تو کشورت رو تنها نزار. نمیگم نرو. ولی برو و قوی برگرد. مملکت دست بی سواداس

الهام رئیسی پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 01:14 http://gharn20.blogfa.com

کاملن این فکر اقتصادیت رو تحسین میکنم

آدم باید از پولش به نحو احسن استفاده کنه ;)

setare سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 19:48

saloOOoom.
in avalin bare k be webloget sar zadam.bad ajijam nagooOOoo jahane sevooOm jahane ro be pishraft !!!cheghadam k ro be pishraftim k yehooo 3milyard hapali hapol misheha hamishe az in be bad sar mizaaanam. khoOOoosh bashi.BYE

سلام.

مرسی. خوشحال میشم همیشه اینجا بیاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد