غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

غر و لندهای یک جهان سومی

غر می زنم، پس هستم

محتوا داره که بخواد عنوان داشته باشه؟

این پست خیلی قبل تر از آنکه نوشته شود، حذف شده بود.


پ.ن.: دلخوشی ندارم این روزها (سال ها)...

نظرات 14 + ارسال نظر
تو جمعه 6 آبان 1390 ساعت 19:38 http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

اگه از دل ناخوشی هات هم بنویسی من میخونمتا...
کلا حواسم بهت هس...

دمت تو گرم... دلگرمی میدی همیشه

[ بدون نام ] جمعه 6 آبان 1390 ساعت 22:29

ما هم هست حواسمون روعرض می کنم

شما می فرمایید...
دم شما هم گرم....

الهام رئیسی شنبه 7 آبان 1390 ساعت 01:53

این پست خیلی قبل تر از آنکه نوشته شود، حذف شده بود.

شاید این کامنت هم

اوهوم...
این روزا خیلی حرفا قبل از زده شدن حذف میشن

[ بدون نام ] شنبه 7 آبان 1390 ساعت 07:48

یه سوال :
مصداق جمله ی* شما می فرمایید ...*رو متوجه نشدم
منظورتون رو میشه واضح تر برسونید لطفا :)

راستی دم من هم ۳۷۶ـ درجه ی س گراد سرد شده
دیگه با این گرم گفتن ها گرم نمیشه
موفق باشید
برسه اون لحظه ی نزدیکی رو که بهترین دلخوش هاتون رو در آغوش بگیرید
انشاالله

شما گفتید «عرض میکنم»، من گفتم «شما عرض نمیکنید، می فرمایید».

چرا سرد شده؟
ایشالله بهترین ها هم برای شما پیش بیاد

[ بدون نام ] شنبه 7 آبان 1390 ساعت 19:39

شما لطف دارید .. لفظ فرمایش ماله همون بزرگانه ..من همون عرضم
سرد شدن هم بنا بر دلایل زیاد تو این سال ها و روزها و لحظات که مهم نیست
بهترین ها هم که ... هر چی مصلحت باشه احتمالا همون میشه واسه من
ممنونم
این روزا خوب توئیت می زنید و این خیلی خوبه ..:)

خواهش میشه.

ایشالله که سرحال میشی و گرم میشه.

ممنون

فری شنبه 7 آبان 1390 ساعت 20:54

جسارتاً می فهممت، خفن می فهممت ... خوش باشی پسر

چه خوب.
میدونم فهمیدیم. ممنونم

فری یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 00:38

نسخت پیش بابکه: برو ازدواج کن!!!

چه ربطی به بابک داره؟!

ازدواج؟؟؟ بیخیال! زوده

فری یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 11:58

آخه من از هر چی بنالم، بابک نسخه می پیچه که باید ازدواج کنی.بابک رو میشناسی؟ وبلاگش اینه:http://cloudysky.blogsky.com/
خیلی ها رو میشناسم که می گفتن ازدواج؟ اَه اَه، اَخِِه، بعد از همه زودتر رفتن سراغش! به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند

من کی گفتم ازدواج بده؟ اصلا هم اَه اَه نمیگم!
ولی وقتی شرایط نباشه، آمادگی نباشه، معنی نمیده. :)

اسم داداشم بابکه، گفتم شاید اونو میگی! :دی

بیتا یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 17:10

سلام

می دونین این خیلی بده ....این همه سانسورمون می کنن...شما دیگه خود سانسوری نکنید خواهشاً

اما خدا وکیلی ت/و/ئ/ی/ت هاتون بسی قشنگن...جدی هر روز آن می شم واسه خوندنشون

شاد باشید و پیروز استاد گرامی

سلام

چه کنم دیگه! ناف نسل ما رو با خود سانسوری بریدن!!!

مرسی بیتا

فری یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 21:05

ناف نسل رو خوب اومدی ، دقیق زدی به هدف

والّا

تو سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 22:40 http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

خوبه نمردم و یکی بهم گفت دلگرمی میدی...

اوهوم!

دختری از هیچ جا سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 12:29

جهان سومی؟!! سسلام. گودر چه ش شده؟ من یه ماهی نبودم اومدم دیدم هیچی فالور و فالو و نوت ندارم!!!!

تو که کلا نیستی!!!
سلام
گودر نگو که دلم خونه. همه چی پرید دیگه.
گودر مرد خرماش هم تموم شد.
چه خبرا؟ نیستی بابا

پفک نمکی مینو سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 16:02 http://samaneee.persianblog.ir

کی دلخوشی داره این روزها؟؟!!!
چطوری جهان سومی؟!!
راستی توضیحات در مورد سوالتم بصورت مبسوط برات گذاشتم تو کامنتت!!

اوهوم.
مرسی.
دستت درد نکنه خوندم. متوجه شدم

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 19:42

خسته نباشید واقعا اون قشون یا غشون احتمالا همون قشون کشون اسباب رو
تو ر.. خودم که مجبورم انقد لفظ قلم حرف بزنم
اصلا انصاف نیست
حالا نیاد نگید نهو اینا
که هر چی دارم می کشم از سمته شماهه ها

تو یا از اینور میفتی یا از اونور.
به هر حال ممنون بابت خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد